donderdag 11 september 2014

Het is vandaag een vrolijke, maar ook treurige dag. Vrolijk omdat onze Teun jarig is en 8 jaar geworden is en toch ook omdat Jikke vandaag een nieuwe fase van zijn leven ingegaan is. Treurig, omdat we hem missen, hoewel het afscheid me minder zwaar valt als gedacht.

Wij zijn er trots op dat we er aan mee gewerkt hebben dat Jikke de opleiding tot hulphond gaat volgen. Dat er straks iemand net zo blij met hem is als wij geweest zijn.
De sfeer bij het Gauscentrum heeft er toe bij gedragen dat ik er iedere week met veel plezier naar toe gegaan ben. De andere puppycoaches zijn leuk. Het was mijn ochtendje uit, mijn hobby. De lessen van Sabrina, Marlia en Marloes zijn leerzaam en leuk. Ik heb veel geleerd dit jaar.

Ik ga ook zeker door als puppycoach en kan het een ieder aanraden. Het afscheid nemen is niet leuk, maar je verdriet word verlicht door de mooie bos bloemen en warme omgeving bij het Gauscentrum. Dus hondenliefhebbers kom op.

Nu gaan we even genieten van rust. Aanstekers, afstandsbedieningen, afwasborstels, sopdoekjes en wat niet meer kunnen rustig zonder bij na te denken ergens neer gelegd worden. Uitslapen. Teun weer lekker met de bal, maar ook weer naast de fiets rennen.
Over een aantal weken gaan we er weer voor en wordt het weer zweten. Maar ik verheug me erop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten